BESPLATNA DOSTAVA ZA NARUDŽBE PREKO 40,00 € (301.38 kn).

Reklamacije i povrati

OPĆENITO

U slučaju isporuke neispravnog i/ili oštećenog proizvoda Kupac je dužan, unutar 24 sata od preuzimanja neispravnog proizvoda, obavijestiti Sonesta d.o.o., vlasnika sonesta.hr Internet trgovine (u daljnjem tekstu Prodavatelj ili Ljekarna) radi pribavljanja informacija o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda:

• e-mail: sonesta@sonesta.hr
• tel: 01/4829 950
• mob:

Svaki Kupac ima pravo na opravdani prigovor i na povrat robe u sljedećim slučajevima:
• Isporučen je pogrešni proizvod, koji nije naručen
• Isporučenom proizvodu istekao je rok trajanja
• Isporučeni proizvod ima grešku ili oštećenja

Svaki Kupac je prilikom reklamacije dužan navesti:
• Broj narudžbe
• O kojem je proizvodu riječ
• Poteškoće i/ili nepravilnosti
• Fotografije proizvoda koje dokazuju nepravilnosti

Prodavatelj ne odobrava zamjenu korištenih, a ispravnih proizvoda.

OŠTEĆENI PROIZVODI

Prilikom preuzimanja pošiljke Kupac je dužan provjeriti njeno stanje. U slučaju vidljivih oštećenja na transportnoj kutiji, Kupac mora odmah reklamirati kurirskoj ili dostavnoj službi prilikom dostave te odbiti preuzeti pošiljku.

Ukoliko Kupac nije u mogućnosti pravovremeno reagirati na oštećenje nastalo neadekvatnim rukovanjem kurirske ili dostavne službe ili zbog drugih razloga, u tom slučaju Kupac je dužan unutar 24 sata od preuzimanja pošiljke kontaktirati Ljekarnu te poslati fotografije oštećenja i druge podatke potrebne da bi se reklamacija adekvatno provela.

Čim Ljekarna zaprimi dokaze oštećenja i utvrdi da su razlozi oštećenja uzrokovani nepažnjom od strane Ljekarne ili kurirskom nepažnjom, novi proizvod šalje se na adresu Kupca u najskorijem roku.

U slučaju vidljivog nedostatka ili oštećenja naručenog proizvoda kod preuzimanja pošiljke (npr. vidljivo oštećenje ambalaže), Kupac nije dužan naručeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak, te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda.

Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane Kupca nisu imali vidljivi nedostatak i/ili oštećenje.

Ukoliko naručeni proizvod ima skriveni nedostatak, a što Kupac utvrdi po otvaranju proizvoda bez korištenja odnosno po stavljanju proizvoda u funkciju – Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili umanjenje cijene.

Ljekarna ima 2 mogućnosti postupanja s oštećenim proizvodom koji se nalazi kod Kupca:

• Ljekarna vrši prikup, odnosno o svom trošku preuzima oštećeni proizvod od Kupca
• Ljekarna odluči prepustiti Kupcu oštećeni proizvod i ne preuzeti ga, već poslati novi ispravni proizvod.

Odluka o navedenim opcijama povrata oštećenog proizvoda ostavlja se na izbor Ljekarni.

U slučaju da Kupac naruči proizvod i odbije ga primiti bez adekvatnog razloga (ambalaža nije oštećena), Ljekarna ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova povrata naručenog proizvoda i iznos vlastitih manipulativnih troškova.

U slučaju da Kupac prije nego što je primio pošiljku odustane od kupovine iz bilo kojeg razloga u zakonskom roku Ljekarna će vratiti Kupcu cjelokupan iznos uplate umanjen za izravne troškove povrata proizvoda i vlastite manipulativne troškove.

Izdvojeni proizvodi